fredag 24. august 2012

In need of ice

Jeg har fått dilla på en kjekk fb- side, nemlig Needy

Her kan man selge og kjøpe alt man ikke trenger, eller trenger. 
Det er vel best å selge det du ikke trenger da, ikke kjøpe det :( 
Jeg trengte ikke akkurat denne, men kjøpte den allikevel....
Ja, ja, det var ikke store summen, og nesten ny ;)

Hva det er? Hmm... en isbitmaskin!!
Hadde så lyst på kjøleskap med integrert isbitmaskin 
da vi pusset opp kjøkkenet i våres, men det passet ikke inn. 

Denne klossen av en maskin passer vel heller ikke inn akkurat, så den får nok bare stå her til høsten kommer. Da er vel mitt behov for isbiter over, og jeg er  "In need" av noe varmere.

Kos deg på fredagskvelden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!