tirsdag 28. august 2012

Strikketid

Dagene blir merkbart kortere, og kveldene lengre. 
Jeg har faktisk begynt å tenne litt stearinlys når det mørkner. 
Det er så koselig, men også litt vemodig. 
Man tar liksom farvel med de lyse sommerkveldene.
Her i sør er det et skikkelig høstvær idag, med regn og blåst.


Kanskje på tide å tenke på strikketøyet da, 
så man får utnyttet de stadig lengre kveldene foran tv.


 Ja, for det blir mere tv titting for meg utover høsten!
Både "gamle" og nye underholdende serier starter nå på høsten, 
og jeg liker veldig godt 71 gr. nord, jakten på kjærligheten og farmen.
Mest av alt elsker jeg de mange krimseriene som går.
Får håpe maskene holder seg på plass når det blir for spennende....


Disse tennbrikettboksene jeg strikker har jeg skrevet om HER  
Men som dere ser, produseres det både ulike vinvesker, tøfler og annet. Kjekt å ha til gaver. 
Det er ikke sååå lenge til jul vet dere!!



I sommer har jeg nesten ikke sett på nyheter engang, 
så jeg har jo litt tv titting å ta igjen

Ha en fin tv- tirsdag


2 kommentarer:

  1. Hei på deg! Her er jeg innom igjen!!

    Så utrolig flink du er som lager så mye fint!!! Om mann bare kunne strikke og ha tid til det.....
    Og trauet har jo virkelig kommet i sitt rette element!!!

    Jeg gleder meg også veldig til TV høsten!
    Må jo bare innrømme at jeg er en skikkelig TV slave!!! Gleder meg til Farmen, Skal vi danse og masse annet!!! Men jeg skal også sette av tid til og lese blogger, male og rydde i høst. Og om 2 mnd. og 13 dager skal julebutikken stå klar!! Så det er nok og holde på med!!!

    Ha en fin tirsdag!!

    Jeg har tent masse stearinlys, krype under pleddet, og gleder meg til Greys og Privat praksis!!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Pledd, smågodt og strikketøy, da kan tv-kvelden bare komme, og høsten også for den saks skyld *smiler*

      Slett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!