lørdag 4. august 2012

Telemarkskysten

Fantastiske opplevelser ute i skjærgården 

 Heldig? Jeg? JA!


 Tenk deg en deilig sommerdag, å kunne pakke sekken med badetøy, lett sommermat, god drikke, og spasere bare 5 minutter ned til båten som ligger og dupper på brygga i Trosbyfjorden.
Ja for det har faktisk vært noen av de sommerdagene i år også.



 Vi hadde en minneverdig sommerdag her på "solkysten" langs en av norges flotteste skjærgårder!!! 
Og jammen ble det ikke et bad også *smiler* 




Jeg må stadig minne meg selv på hvor heldige og priviligerte vi telemarkinger langs kysten er, med denne muligheten rett på utsiden av stuedøra. Ja for det er lett å misunne andre disse fantastiske sommerstedene som dukker opp på holmer og skjær  som perler på en snor når vi tøffer forbi.










 Men altså; JEG ER HELDIG!!! Nå skal jeg krype til køys med en god bok i min egen seng, og i morgen er atter en ny fin dag med nye flotte muligheter i fantastiske Telemark. 



Sov godt.

LilleBessa

2 kommentarer:

  1. JA!!!! Vi er heldige som bor her!!!
    Så nydelige motiver du har "fanget"!!
    Gleder meg til en ny fin sommerdag ved sjøen i morgen!
    Kos deg! Stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jammen ble det en ny vakker sommerdag her på solkysten idag også Anne-Mette, Ut og nyyyyt den!!!

      Slett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!