lørdag 6. oktober 2012

Berserk med malekosten

Det er en stund siden malekosten har svingt seg her i gården. 
Eller kosten har jo svingt seg, men det har vært på vinduer og hyttevegger. 
Og jeg liker aller best å svinge den over møbler og annet nyttig, hi,hi. 



Når man da omsider har grepet malepenselen igjen, så er det ikke grenser for hva som blir malt på. En har liksom kommet over en terskel, og det er som om man går berserk med penselen. Omtrent  alt man kommer over, får seg et strøk maling. 
Både en tallerkenhylle, et klaffebord og en dukkeseng - i tillegg til gyngestolen, har fått seg litt maling i løpet av dagen.



Denne gang valgte jeg sort Butinox for panel, glansgrad 15.
Selvfølgelig skal dere få se bilder av herlighetene når de er ferdige og kommet på plass, for denne gang er det faktisk til meg selv jeg maler.



















Nå er bua omtrent tømt for ting og tang, og det er på tide å tømme garasjen for dette som jeg skal ha selv så bilene kan få tilbake plassen sin. 
Det er visst flere her som er glad for det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!