fredag 12. oktober 2012

En skrue løs


Dere har vel fått med dere at jeg liker TRAU?
Jeg kjøpte meg nok et antikt trau for en stund siden, 
og plasserte det i gangen i påvente av å ta det med til fjells.

Mannen, snill som han er, ville overraske og gjerne "reparere" trauet for meg. 
"Ta, da, trauet er som nytt" utbrøt han, og viste stolt frem "reparasjonen" ved hjelp av nye skruer!!!!

Eh.... ikke helt fornøyd med det jeg da, som hadde slitt for å skaffe et trau som både var og så gammelt ut, men som nå lyste opp med sine blankpolerte skruer.



Vel, skruene måtte av igjen, og mannen fikk satt inn de gamle igjen som det ikke var gjenger igjen på.

Han tenkte nok at skruene hos kjerringa satt like løst.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!