torsdag 31. januar 2013

Godt plantet

Jeg har faktisk plantet litt idag. Og det er ikke hva som helst jeg har plantet. 
Etter en liten ettermiddagslur på sofaen, har jeg rett og slett plantet meg selv godt ned i sofaen 
for resten av kvelden sammen med delene til den 3. Dorthe genseren, nål og tråd, 
og selvfølgelig fjernkontrollen. 
Imorgen har jeg fri, så jeg har ingen planer om å bevege meg herfra før genseren er ferdig. 
Imorgen skal du få se resultatet, for denne her er til meg ;)

Ha en fin kveld du også!

2 kommentarer:

  1. Endelig litt planting som jeg også kan følge deg på :) Da tror jeg det blir planting på meg i kveld. Gleder meg til å se den nye fine lilla Dorte :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har faktisk plantet litt mer ikveld, men nå iført min nye Dorthe-genser. Ses imorgen;)

      Slett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!