onsdag 30. januar 2013

Minimøbler



Til husets andre beboeres fortvilelse, elsker jeg slike minimøbler som denne stolen her.. 
Jeg synes det er noe helt eget ved dem. De er bare så sjarmerende og yndige, 
man blir rett og slett i godt humør av å se på dem.


Denne stolen var i knall oransje og rød da jeg kjøpte den. Var veldig i tvil hva det skulle bli av den, men etter noen omganger med lut og pussepapir, fant jeg ut at den igrunn bare kunne være slik. Den må være eldgammel, for det er brukt trenagler på den.


Fantaserer litt om hvilke av historiens søte små som har brukt den engang? Her står den til pynt litt rundt omkring, og gleder av og til noen av nåtidens søte små på besøk. 
Lincoln var litt misunnelig på oppmerksomheten denne stolen fikk idag, og ville gjerne være med på moroa!
Jeg skal gjerne vise dere flere av mine minimøbler etterhvert...

Ha en fin "Lille-lørdag"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!