torsdag 10. januar 2013

SALGSALGSALGSALGSALGSALG

Tidligere ELSKET jeg salg.
Ja, jeg klarte nesten ikke gå forbi de store lysende plakatene, spesielt de med 70%
Med årene har det blitt mindre og mindre handling på salget. 

For det første er det snart salg hele året. 
For det andre har jeg altfor mye som det er. 
For det tredje trenger jeg mindre og mindre liksom?

Men idag var jeg allikevel en snartur innom am-design
Der er det SÅ mye lekkert, også var det jo SALG *smiler*
Jammen ble det ikke litt pynt som skal tas frem når det nærmer seg jul neste gang, 
og en av tingene måtte jeg bare pakke opp å vise dere.

Liker du å handle på salg?

2 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg!!! Mugga er kjempefin!
    Takk for handelen og velkommen igjen!

    Feirer butikkens 2 års bursdag 19. januar. Da blir det flere gode TILBUD og SALG ;))

    God helg!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg gleder meg allerede til neste jul, hi,hi..

      Slett

Skriv gjerne noen ord , det varmer mitt ♥ Ha en fin dag videre!